środa, 28 października 2020

TVN24 odezwał się do mnie!

 Gdy pisałam ostatni post do głowy mi nie przyszło, że spotka się z tak ogromnym zainteresowaniem i aprobatą. W ciągu ostatnich kilku dni moje nazwisko pojawiło się na TYSIĄCACH profili i portali. Udostępnień, komentarzy, reakcji, screenów robionych mojemu tekstowi, zaproszeń do znajomych i wiadomości prywatnych była tak oszałamiająca ilość, że naprawdę nie byłam w stanie na wszystkie odpowiedzieć, czy choćby dać "lajka", lub serduszko. Wiele z tych komentarzy było tak cudownych, że mam wielką pokusę, by tu je cytować i na nie odpowiadać, ale jest to niewykonalne :)

Jednak wszystkim z serca DZIĘKUJĘ, za tysiące ciepłych słów, które tym mocniej się wybijają na fali ostatniej agresji, krzyków i wulgaryzmów.

Post dotarł również do mediów i jutro o godzinie 21 w programie Polska i Świat w TVN24 będzie można zobaczyć moją krótką wypowiedź.

Nie wiem jak to zmontują, więc proszę o wyrozumiałość :)


Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger