piątek, 24 grudnia 2021

Teraz i Później.

 

🖤 Powinny być życzenia świąteczne, jednak nie daje mi spokoju wczorajsza wiadomość o nagłej śmierci Żora Korolyov.
Obcy człowiek, a zrobiło mi się gorąco, gdy zobaczyłam jego czarno-białe zdjęcie.
Widziałam go zaledwie 4 miesiące temu, na Konferencji SMA w Warszawie. Tradycyjnie lekko, spokojnie uśmiechniętego. Cichego, skromnego i życzliwego.

Żora był Ambasadorem Drużyny SMA. Uczestniczył w ważnych dla SMAków wydarzeniach, kibicował nam i dopingował osoby, które nas wspierają. Dla naszej społeczności SMA stał się bliski.
Rozdawał dobro, emanował ciepłem.
Był najbardziej pokornym "celebrytą", jakiego znam.

😇 Może więc złóżmy sobie jednak życzenia - idąc jego przykładem miejmy ciepło w sercu, Światło wewnętrzne. Pewność, że to, czego się podejmujemy jest DOBRE. Bo życie jest za krótkie, żeby móc pozwolić sobie na zło. Otaczajmy się takimi ludźmi, którzy pomagają prowadzić do Dobrego. A dzięki temu bądźmy szczęśliwi, teraz i Później. 🌠 🌲



Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger