poniedziałek, 23 sierpnia 2021

Znowu jestem w TV!

Skąd biorę siłę, gdy wszystko wali się na głowę?
Co według mnie oznacza „nie poddawać się”?
Czy respirator pomaga mi w oddychaniu od zawsze? Na czym dokładnie polega moja choroba? Czy jest lek na nią? 
Na swoim blogu podkreślam, że 10 lat temu urodziłam się na nowo. Na czym polegała ta przemiana? 
Skończyłam psychologię na AHE w Łodzi. Dlaczego wybrałam akurat ten kierunek, tę uczelnię? 
"Jesteś jak dobry anioł pełen pozytywnej energii. W swojej książce „Aczkolwiek – kocham życie”, opisujesz swoje doświadczenia i życie. Pokazujesz jak być wytrwałą, nie myśleć tylko o sobie, jak kochać i jak pozostać sobą. Co spowodowało, że zapragnęłaś ją napisać?" 
"Kiedy spojrzy się na Ciebie to promieniuje z Ciebie prawdziwa dama. Zadbana, umalowana, pięknie ubrana. Czym dla Ciebie jest kobiecość?" 

Na te pytania odpowiedziałam w chyba najlepszym do tej pory, według mnie, wywiadzie i reportażu realizowanym przez kreuje.pl Pytania niebanalne, nie dotykające wyłącznie niepełnosprawności, ani techniki pisania przeze mnie książki. Nie było nudno i sztampowo. Naprawdę już ziewam, gdy kolejny raz słyszę: "Jak to jest spotkać się z trzema papieżami?", "Jakie są pani marzenia?" itp. 

Pytania, które padły od ekipy pochodzącej z uczelni, której jestem absolwentką - i na której to uczelni byłam jakoś znana dzięki ekipie Arterion Studio - w większości dotyczyły mojego... świata wewnętrznego :) I uważam, że pisząc książki o czymkolwiek - ba! - zajmując się czymkolwiek, to właśnie jest najciekawsze. Wejście do czyjejś głowy, poznanie sposobu konstruowania myśli, ich selekcja, nadawanie myślom priorytetów. 

Nagranie trwało 3 godziny, a reportaż zajmuje niecałe 20 minut - nie da się zmieścić wszystkiego, co się działo i według mnie padło kilka bardzo ciekawych pytań i odpowiedzi, których tutaj nie możemy usłyszeć, jak na przykład "Czy spotykasz się z krytyką wobec swojej osoby? Twoje blogowe wpisy, a także książka ogromnie motywują mnóstwo ludzi. Jak to jest być wzorem dla wielu osób? Nie obce są Ci podróże, przeleciałaś balonem, jeździsz na nartach z respiratorem, opalasz się na plaży i słuchasz śpiewu ptaków w parku, byłaś w kilku związkach, masz rodzinę i przyjaciół. W jaki sposób czerpiesz przyjemność z życia. Co jest dla Ciebie najważniejsze?" 

Jednak na nie jeszcze przyjdzie czas, a tymczasem zapraszam do obejrzenia bardzo wartościowego, myślę, reportażu, wykonanego w profesjonalny sposób. 

Całej ekipie dziękuję za wesołą, luźną i przyjazną atmosferę, śmiechy i prywatne rozmowy :) A Wam drogie Panie, Justyna Stanik-Rybak i Justyna Domagała, za udział w filmie i w moim życiu :) Bez Was nie byłoby tego dopełnienia, wydźwięku i koloru. 











Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger