piątek, 12 lutego 2021

7 dawka mocy w oczku (2021)

21 dzień 21 roku 21 wieku...
Czy to coś znaczy?
Same oczka...
Szczęście nadchodzi?
Dla kogoś na pewno ☺
Czekamy!
A tymczasem ja przyjęłam kolejną - siódmą (sic! 🍀) dawkę leku ☺





Jak widać na zdjęciu - przeorana, ale nie zdruzgotana ☺
Znów nie było łatwo, podanie trwało prawie godzinę, lekarze przejęci bardziej ode mnie moimi ewentualnymi "traumatycznymi wspomnieniami", a ja przy każdym kolejnym ukłuciu wbijałam się całą wątłą siłą w ławkę tomografu, by przetrwać i byłam wdzięczna całemu personelowi od najniższego do najwyższego szczebla za to, że swoim ciepłem, czułością, szacunkiem i żartami stłumili ból. 💜
PS. Chyba jestem bardzo wytrzymała, bo ani łez, ani krzyku, ani nawet pojękiwania. Odmówiłam zatroskanej doktor zlecenia środków przeciwbólowych, z lekkim zdziwieniem odpowiedziałam Mistrzowi SMAcznych Podań: "Ale nie było tak strasznie...", gdy tłumaczył się, że mu przykro z powodu takiego bólu...
Cóż, lata prób ogniowych 🔥💪☺




Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger