sobota, 14 grudnia 2019

Sprzedają mnie!

🎼 Ten świat oszalał! 🎤

Tu się ludzi sprzedaje! 🤨

A konkretnie spotkania z nimi 

Pierwszy był Erwin, a teraz, Nicpoń, wystawia mnie (mam nadzieję, że nie do wiatru).

Krzyczałam i tupałam, że nikt nie będzie chciał się ze mną spotkać, ale jeżeli jednak ktoś zechce się poświęcić i oddać w tym celu cegiełkę dla Fundacji, to ja oddam się w czyjeś (bogate) ręce!

Erwin głosi, że o spotkanie z nim walczyły głównie kobiety, więc role trzeba wyrównać i dać szansę mężczyznom, ale ja w dobie LGBT preferuję oBIe płci!

Do spotkania dokładam książkę swą (co by Kupujący nie zanudził się patrzeniem na mnie) i obiad lub kolację 

Koszt wysyłki nie dotyczy  Mogę dojechać w prawie każde miejsce lub zapraszam do siebie.

Czas realizacji do uzgodnienia - w zależności od miejsca spotkania, warunków pogodowych i konstelacji gwiazd.

Licytację zaczynamy od 5zł.

Bitwa kończy się 15 grudnia o 21:00.

"Spotkajmy się przy wspólnym stole" 

‼️ UPDATE:‼️

Został już tylko jeden dzień promocji! Jutro specjalna okazja! Black Sunday! Kto da za mnie więcej?  Mamy już 350zł dla Fundacji!

Licytować spotkanie ze mną + obiad/kolację + moją książkę można tutaj: https://www.facebook.com/groups/HandmadeForHope/permalink/2480772705511683/

🎤When you come back to me. .? 🎤😃

Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger