czwartek, 12 listopada 2020

Się nabroiło...!

Kolejne dwie gazety o mnie piszą. Tym razem mój post ukazał się w Gazecie Wyborczej i Echu Dnia, również w wersji papierowej, jak donieśli dobrzy ludzie :) 💙

Kochani, oprócz wielu ciepłych słów i zaproszeń do znajomych pojawia się też dużo próśb o kupno mojej książki. Zostało już niewiele egzemplarzy, dlatego, jeśli ktoś z Was jeszcze chce się załapać, to proszę pisać w wiadomości prywatnej. 

Dziękuję za tak duży i pozytywny odzew na to wszystko, co się ostatnio wokół mnie dzieje! 💐🌼🌹

https://radom.wyborcza.pl/radom/7,143526,26469730,strajk-kobiet-jestem-za-zyciem-a-nie-za-wegetacja.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_Radom_Wyborcza&fbclid=IwAR0lzztcP6ojmnDuGeaxkiC8fFQgtx7VoXY1UUMQkfjo9gd3w3wP4QpP0es

https://echodnia.eu/radomskie/asia-czapla-niepelnosprawna-radomianka-o-przepisach-w-sprawie-aborcji-jestem-za-zyciem-nie-wegetacja/ar/c1-15268188?fbclid=IwAR0NFuscRRKwLt4rVGvu7BcN0Fdk_Q0LBLP0N5yRaj6KaVVyAVaolHw0eUE



Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger