sobota, 18 stycznia 2020

Zróbmy w drugim dobro

Mam 
wrażenie, że ciągle piszę o ludziach. Ale inaczej się nie da, inaczej nie chcę.
Nic innego, tylko ludzie odgrywają w życiu kluczową rolę. Ludzie to życie dają, najpierw fizyczne, później mentalne. Ludzie kształtują naszą osobowość, zainteresowania i przyszłość. To z kim przebywasz wpływa na Twoje myśli i czyny. Ludzie Cię motywują i wspierają. Ludzie przytulają i odrzucają. Sprawiają, że rośniesz, rozwijasz się lub kurczysz, usychasz. Ludzie mogą zabić. Ciało. Lub umysł. Ludzie potrafią dodać takiej siły, jaka w życiu Ci się nie śniła. Ludzie uskrzydlają. Ludzie przytłaczają.
Ludzie rozpraszają ciemność. Biorą na ręce czyjeś strzępy świata. Ludzie wpędzają w "otchłań rozpaczy", jak mawia moja rudowłosa idolka. Ludzie stają się szaro-złotą drogą.
Ludzie kiedyś nie chcieli dać mi szansy, żeby wydarzyło się to, co stało się 2 dni temu. Ludzie chcieli mnie uśmiercić. Inni ludzie sprawili, że 2 dni temu przyjęłam 4 dawkę leku. Jacyś ludzie do tego doprowadzili. Ludzie ją podali. Ludzie mi towarzyszyli. Ludzie pomagali. Ludzie zapraszali i odwiedzali.
Jacyś ludzie zgniotli mnie tak, bym nie mogła w pełni skupić się na leczeniu. Inni ludzie podnieśli, wybili w górę.
Ludzie mnie rehabilitują, by lek mógł zadziałać w ciele. Ludzie dają szansę na rehabilitację...
Ludzie zamieniają Twoje "nie" na "tak". 🔥🔥🔥
Jeżeli i Ty chcesz powiedzieć "tak" i oddać swój 1% na moją rehabilitację, zwiększyć jej częstotliwość dodając w ten sposób siłę moim rękom i oddechowi - bardzo proszę i z 💖 DZIĘKUJĘ!
W rozliczeniu podatkowym wystarczy tylko wpisać KRS: 0000270809 oraz w rubryce “Informacje uzupełniające” wpisać: “Czapla, 773”.
➡️ KRS: 0000270809
➡️ Informacje uzupełniające: “Czapla, 773”.
Jeżeli nie dla mnie, to przekaż na kogoś, kto tej pomocy potrzebuje, ale proszę, nie pozwól, by tak ważna część Twojego podatku trafiła w Czarną Dziurę budżetu Państwa.
Bo każdy z nas jest "ludziem". Zdecyduj, co zrobisz w drugim człowieku. 🌓
Z góry dziękuję również za udostępnianie! 🤲
Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger