czwartek, 30 stycznia 2014

Dedykacja dla babci

Dawno nie było wpisu i gdyby nie babcia, to jeszcze długo bym się nie zebrała do notatki, bo nie mam na nią pomysłu, ani tym bardziej natchnienia, weny, chęci.

Gwoli wyjaśnienia: babcia nie ma Facebooka, nie może śledzić moich poczynań, wpisów, komentarzy, zdjęć tam, ale... ma swój osobisty komputer-teczkę, w której zawiera się cały mój blog.
Odkąd go prowadzę, babcia każe sobie drukować każdy wpis i wszystkie komentarze, a jeszcze bardziej jest szczęśliwa, gdy zamieszczam zdjęcia.

I widząc moje ostatnie wariacje na śniegu, które pokazywałam jej z FB prosiła, żebym napisała coś na bloga, oczywiście wklejając foty.

Skoro to zdjęcie dostało (aż jestem zdziwiona, że to właśnie) najwięcej lajków na fejsie, to niech leci:

 A to bonus ode mnie: całuśna Lija

 Dzień Babci minął, ale z braku dziadka dla Babci może być podwójna niespodzianka :-)

* * *

Przy okazji chciałam też przywitać mojego nowego blogowego gościa i SMAkowicza w jednym.
Karolina jest prawie w moim wieku, choruje też na SMAI i mieszka zadziwiająco blisko mnie!

Nas, dorosłych z rdzeniowym jest coraz więcej i ja tam w sumie się cieszę...

7 komentarzy:

  1. Wariatka jesteś Asieńko, pozytywna wariatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie :) super pozytywny blog, bardzo się cieszę że przypadkiem na niego ''wpadłam'' :), przeczytałam cały ''od deski do deski'' i mogłabym jeszcze długo czytać i czytać :), naprawdę super piszesz i mega fajnie się to czyta, napewno teraz będę stałym gościem tutaj :), no i mam nadzieję że uda nam się pogadać na gg w najbliższym czasie :) gorąco pozdrawiam :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pozdrawiam... szkoda , że tak rzadko na blogu piszesz . Dziękuję za odwiedziny na moim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fajnie poszaleć na śniegu,co nie..? A coż to za bohater tak cie dźwiga w górę i w dół , pokaz no go tutaj...niech sie ujawni..Ma jeszcze krzyż OK? nie marudzi,ze musi dźwigać..?
    Wiele ludzi pracuje na to by efekt koncowy,czyl zdjęcie wyglądało dobrze..
    A Twoja praca jak sie rozwija? ela wprawdzie nie w Twoim wieku i nie z SMA ale to nic..

    OdpowiedzUsuń
  5. Babciu Asi - gratulacje wnuczki - to taka cudowna i pełna radości dziewczyna,ze az miło :). Trafilam tu niedawno i ten blog mnie zachwycil , Asia pokazuje,ze nic nie moze człowieka postrzymać przed realizacją marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczny blog :)
    Jednak gdy umieszczasz duże zdjęcia, to nachodzą na prawy blog i strona się rozjeżdża.
    Przynajmniej u mnie, na linuksie :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek