piątek, 20 lipca 2012

Trwaj chwilo, pozostań


"Ja mówiłem ustami, ty mówiłaś sobą. Dziękuję ci za to."


"Dzięki, że jesteś i że jesteś jaka jesteś."


- "Wujku, czy kochasz Boga?"
- "To pytanie, jest bardzo trudne, ale odpowiem Ci tak..."
- "...a ty co chcesz mi powiedzieć?"
- "Że ja chciałabym Go kochać, ale wiem, że nie kocham."
- "Dlaczego tak myślisz?"
- "..."
- "Kochasz Boga."


Wakacje to dla mnie nie jest czas beztroski i odpoczynku. Odpoczywam cały rok, w wakacje natomiast przeżywam intensywny czas, psychicznie, fizycznie, a przede wszystkim duchowo. Poznaję nowych i co najlepsze wartościowych ludzi, którzy zawsze coś wnoszą do mojego życia.
Po wakacjach jestem tak strasznie bogata.

Chciałabym opowiedzieć Wam wszystko, co wczoraj przeżyłam, ale nie potrafię.
Nie znajduję takich słów, które oddałyby mój dzisiejszy nastrój, stan ducha i opisałyby to, co się wczoraj działo tak, żebyście to trafnie zrozumieli.
Nie wiem w ogóle, czy tak się da, żeby to poczuć trzeba to po prostu przeżyć.

Powyższe cytaty w minimalny sposób nakreślają moje przeżycia.
Po jednej rozmowie z wujkiem jezuitą czuję się jak po 2 tygodniowych, zamkniętych, mocnych rekolekcjach.
Obym szybko nie powróciła do codzienności.


Goście pojechali po kilku intensywnych dniach i nastała smutna cisza.
Na szczęście na krótko.

Po takiej dawce emocji czuję się bardzo zmęczona, tak pozytywnie.
Zmęczone są moje oczy od ciągłego oczyszczania.

Idę odsypiać po nocnych posiadówach.

14 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że są takie chwile które sprawiają, że czas się zatrzymuje...
    spotkania, które ubogacają... przemieniają... ludzie, dzięki którym życia nabiera kolorów...

    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tu nie ma opcji "Lubię to", bardzo lubię Twój komentarz Kasiu :)
    Obie to i GO znamy, obie wiemy o czym mówimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda Asiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,chciałoby się ,żeby te fajne chwile trwały w nieskończoność, by nigdy się nie kończyły,ale czas nieubłaganie biegnie i wszystko przemija .A to co dobre umyka jakby szybciej.Ja też miałam kilka takich momentów w ostatnich dniach.

      Usuń
  4. Od pewnego czasu czytam po cichu bloga :) Napiszę, że mimo wszystko (moja rodaczko-tak,tak :)) to samo miejsce urodzenia i zawody tatusiów penwie też ;) i nasza choroba niestety ta sama choć inny typ :(( to zazdroszczę podejścia do wairy i Boga.
    Poczytuję Heeche, do której duchowo i wiekowo mi bardzo blisko, ale wpsiy na jej blogu są utrudnione (o czym pisałam, adresu nie widać), więc tutaj pozdrawiam Was dziewczyny i trzymajcie się.B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zlikwidowałam konieczność wpisania kodu za każdym razem kiedy chce się u mnie zostawić komento. I adres mailowy mam teraz na dość widocznym miejscu pod moim tekstem. Miło mi będzie jeśli nie będziesz się poddawać i czasem coś po komentujesz u mnie na blogu.

      Usuń
  5. Zawody tatusiów? Nigdy nie wspominałam na blogu o zawodzie mojego tatusia :)
    Dziękuję za pozdrowienia w imieniu swoim, Lucy się pewnie sama odezwie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Miasto, w którym się urodziłaś jest specyficzne pod względem pewnego miejsca, nie wiem tego na bank, ale jest pewne prawdopodobieństwo, że mieszkałaś na pewnym osiedlu w N.M, wtedy zawody naszych ojców są spokrewnione, ale jeśli mieszkałaś poza tym osiedlem to znaczy, że się myliłam :)B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudło :). Do Nowego Miasta pojechałam tylko po to, żeby przyjść na świat i szybciutko wrócić do Radomia :). W ogóle tam nie mieszkałam, no może kilka dni w tamtejszym szpitalu, także nie mam pojęcia o specyfice tego miasta, nie jestem z nim w żaden sposób związana :).

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. Jeżeli chcesz adres mailowy do Heechy to napisz do mnie na priv, podam Ci

    OdpowiedzUsuń
  9. No to pudło-szkoda.B

    OdpowiedzUsuń
  10. "Po wakacjach jestem tak strasznie bogata" - I like it !

    Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  11. ..You 2 ;-).

    Kasia H.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek