środa, 13 czerwca 2012

Sonda

Ponieważ od dłuższego czasu zastanawiałam się nad tym problem i ciężko mi było wyrobić sobie zdanie na ten temat, to postanowiłam zapytać o to większą liczbę ludzi.
Niżej, po prawej stronie jest sonda. Oczywiście jest anonimowa, nawet ja nie będę wiedziała kto jak głosował.
Z tego względu bardzo proszę abyś oddał/a swój głos na jeden z trzech wariantów.
Proszę, niech Twoja odpowiedź będzie przemyślana, nie strzelaj, nie rób tego "na odwal się".
Zależy mi na poznaniu Waszego zdania.
Ja swój głos już oddałam.

1 komentarz:

  1. Mysle, ze tego nie da sie tak latwo podzielic. To zalezy od wielu czynnikow. Czasami o wiele bardziej nieszczesliwy moze byc czlowiek zdrowy nie majacy chorego/ch pod "opieka". Znam osoby, ktore odnalazly sens zycia i milosc jako "opiekunowie" i znam tez szczesliwych "chorych".
    Simbelmine (SMA II)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek