poniedziałek, 19 września 2011

Małe zmiany

No właśnie. Dodałam tutaj kilka rzeczy: jest kalendarz, licznik odwiedzin od 15.09, mój status GG, link ze stronką AVALONu, którego jestem beneficjentem - no wiecie Kochani, jakbyście mogli i chcieli..., ale najbardziej cieszę się z muzyczki, jeśli lubicie jak coś Wam brzęczy w tle to możecie sobie włączyć - myślę, że ta piosenka dobrze oddaje charakter strony...
No i zmieniłam całą szatę graficzną, tamta była według mnie mdła i za różowiutka :)
Jak Wam się teraz podoba wygląd bloga?

6 komentarzy:

  1. No rzeczywiście, teraz jest wyraźniejszy i .... bardziej drapieżny :)Chyba pokazałaś pazura którego masz w sobie :))))
    m

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba teraz Twój blog. Tamten też był ładny, ale ten duuużo ciekawszy :) Gratuluję inwencji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten blog :) A piosenkę rzeczywiście idealnie dobrałaś. Dobrze też, że dodałaś stronkę AVALONU.
    P.S. Świetny tekst o Tobie, sama pisałaś?

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Siostrzyczko odwiedzam Twojego bloga rególarnie i powtarzając się, rozpiera mnie DUMA. Czytając go poznaje po kawałku dorosłą siostrę a nie jeszcze niedawno myśląc, młodszą, małą siostrzyczkę(i tak zawsze nię dla mnie będziesz) Kiedy ty dorosłaś!? Kocham Cię i pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno braciszku, dawno :) Tylko Ty chyba chciałeś zawsze mnie widzieć jako małą głupiutką dziewczynkę :P
    Wracaj szybko, love you

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloogas na 6 :D
    Podobywuje mi się ;P;P;P
    Uwieeelbiam Czytać Twoje wpisy, Ty wiesz... :)))
    :***

    Twoja E.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek