piątek, 19 sierpnia 2011

I znowu

Przed chwilą miałam zmienianą rurkę, już drugi raz w ciągu 2 tyg. (rurki się wymienia raz na 3 miesiące) A to dlatego, że z tą, foniatryczną, (niby lepszą i do mówienia i pod każdym innym względem) było mi bardzo źle. Gorzej mówiłam niż na zwykłej, cały czas bolała mnie szyja i cały czas krwawiłam przy odsysaniu.
Nie chciałam siadać, bo każdy ruch sprawiał duży ból. No i ogólnie się męczyłam.
I mimo tego, że się bardzo bałam to chciałam ją zmienić żeby mieć święty spokój.

Troszkę krwi poszło buzią, ale już po wszystkim. ;)

Przyzwyczaiłam się już do respiratora, do rury, do trochę innego mówienia. Nawet do odsysania.
Nawet do innego trybu życia.
Tylko do wymiany rurki nie mogę się jeszcze przyzwyczaić. Zawsze jest to dla mnie duży stres.

Ale wiem, że kiedyś i to będzie dla mnie "normalne".

Do wszystkiego można się przyzwyczaić.

No może do prawie wszystkiego.

6 komentarzy:

  1. I mimo wszystko z uśmiechem - jak zawsze.
    Maleńka jesteś wielka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :) pozdrowionka :*

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    I znowu jestem z Ciebie dumna, że byłaś tak dzielna, nie jedni mogli by się uczyć od Ciebie :):* Gratuluję odwagi i wytrwałości. Jesteś naprawdę NIEZWYKŁA (w jak najlepszym tego słowa znaczeniu) :*:*:*

    Twoja e.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiulka - Biedroneczko!
    Dla mnie nie jesteś zwykłą dziewczyną, tylko niezwykłą, cudowną kobietką, która wobec choroby i cierpienia nie traci nadziei i tą nadzieją zaraża innych. A w labiryncie strachu widzi wschodzące słońce...
    To słońce, które świeci dla wszystkich, ale najmocniej dla tych, którzy potrafią je podziwiać.
    Jesteś WIELKA.

    M.Ł. (Mery)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu! Jestem taka dumna,że Cie znam.Czytam Twoje wpisy i tak sie cieszę, że nie moge opanować łez szczęścia.Pamiętasz jak nazywałam Cie bohaterką? Teraz to za mało.Jestem z Wami tz z cała wspaniałą rodzinką
    st

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi ,że masz ten respirator.Życzę Ci dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek