środa, 31 sierpnia 2011

Asia zajęta?!

W ostatnim czasie czas mi się zapełnił. Ciągle piszę. Piszę bloga, piszę książkę, piszę z tym, z tamtym i jeszcze z tamtą i rozmowy na GG są także nieodłączne. Jak nie piszę to czytam. Książki czekają w kolejce, nie nadążam. Już przeczytałam "Blondyna i Blondynę", - mój priorytet, następna będzie "Chata", potem książki Nouwena, a w dalekiej przyszłości zamierzam przeczytać całą serię "Ani z Zielonego Wzgórza". Dobrze, że 7 tomów Harry'ego Pottera mam z bańki.
I angielski, angielski, angielski... Niedługo może mi się przydać.

A w mojej głowie ciągle nowe pomysły i plany. Jednym z nich - napiszę na razie ogólnie żeby nie zapeszyć - jest spotkanie z pewną osobą, którą znam wirtualnie, tylko jest mały problem, bo mieszka dość daleko, na śląsku. Jeśli to wypali, to będzie bardzo interesujące doświadczenie i nowa znajomość. Oby się udało!

Jak na razie jestem przeziębiona. Gardło boli, zimno mi, nie mam sił i w ogóle jestem jakaś rozbita. :(

Ale pisanie mobilizuje mnie do siadania, skoro nie ma na razie mojego Mobilizatora :)

--- WIADOMOŚĆ Z OSTATNIEJ CHWILI:
Po kilkunastu minutach jedzenia moja ręka się męczy i opada albo sama opuszczam, żeby chwilę odpoczęła. Zawołałam tatę, przyszedł Młody i pyta:
- Ciocia co chcesz od dziadziusia?
- Poprawić rączkę.
- Dobrze.
Złapał, podniósł i mogłam jeść dalej. Dziadziuś nie był już potrzebny :)

Byłam pod takim wrażeniem, że entuzjastycznie powiedziałam "Dziękuję!" i po mojej reakcji Kaczor poznał, że dokonał czegoś niesamowitego :)

6 komentarzy:

  1. Rodziny się nie wybiera, a przyjaciół tak.
    NAWET CIEŃ PRZYJACIELA WYSTARCZY ABY UCZYNIĆ CZŁOWIEKA SZCZĘŚLIWYM.
    To wielkie błogosławieństwo mieć ich w swoim życiu.

    M.Ł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Nawet cień, rozmowa, milczenie, jakiekolwiek słowo, jakikolwiek gest, obecność, nieobecność, spojrzenie wystarczą by dać człowiekowi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    Widzę że u Ciebie burza mózgu trwa :D
    Gratuluję pomysłów... marzeń... i trzymam Kciuki za ich realizacje ;P
    Super że masz obok tak fajnego małego przystojniaka (po tatusiu) hehe ;P który tak chętnie pomaga Ukochanej ciotce :)
    Zdrowiej szybkooo bo jak tylko ja odzyskam siły to lece do Ciebie na złamanie karku... zdecydowanie za długo już sie nie widziałyśmy :((( Tęsknie!!!

    Twoja e.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaciele... przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać.
    Mam wspaniałych przyjaciół.Przebywanie z nimi mnie uskrzydla.Żałują ,że z moją przyjaciółkę z małopolski nigdy nie odwiedzę.To za daleko ,bo ja z kujaw...Obydwie mamy SMA poruszamy się na wózkach.Dobrze,że są komórki i skype.
    Co do angielskiego.Nie miałabyś ochoty popisać z ludźmi ,ze świata w tym języku? Jest jeden szkopuł,listy wysyłane są tradycyjnie pocztą polska.Ale można taki list śmiało sobie wydrukować.Taka korespondencja daje wiele radości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm truly enjoying the design and layout of your site. It's a very easy on the eyes which
    makes it much more pleasant for me to come here and visit more
    often. Did you hire out a developer to create your theme?

    Superb work!

    My website http://nouveauclashofclanstriche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the valuable info you provide in your articles. I'll bookmark your weblog and
    check agaiin here frequently. I'm quite sure I'll learn plenty of new stuff right here!
    Best of luck for the next!

    my blog post ... study lessons for bible

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek