piątek, 10 maja 2019

Spotkanie autorskie w Łodzi!

Wyjeżdżam z książką z miasta! 📙🚕🛣
Tak, pierwszy raz będę odbywać spotkanie autorskie poza Radomiem, a mianowicie w najbliższą niedzielę jadę do Łodzi. :)

W ostatnim okresie przeżyłam emocjonalną tracheotomię i tak, jak po pierwszej przeszłam osobowościową metamorfozę, tak teraz po tej jestem bardziej świadoma tego, co chcę przekazać ludziom, jestem bardziej pewna siebie i znów przypomniałam sobie, że nie mam nic do stracenia.

Dlatego na spotkaniu będę mówić o tym:
1️⃣ Czego nie mam.
2️⃣ Dlaczego wykrzykniki są tak ważne.
3️⃣ Jaka różnica jest między chcieć, a marzyć. (I że nie zawsze to drugie jest najważniejsze)
4️⃣ Przełamię odwieczny mit głoszący, iż osoba poruszająca się na kółkach rodzi się z kółkiem-aureolą przyklejoną do głowy.
5️⃣ Opowiem pewną historię i zapytam publiczność, czy mi wierzą.
6️⃣ Poproszę o podanie pomysłów na samobójstwo.

Tak, będzie hardcore! 💪
Ale wierzę, ze z każdego gówna można zrobić nawóz.
Dlatego miejmy nadzieję, że i po takim spotkaniu coś w kimś zakiełkuje 🌱

Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger