sobota, 9 listopada 2019

Znalazłam Kluczyk do nowego etapu



🍁🌘☁️ Od 9 lat listopad był dla mnie traumatycznym miesiącem. W listopadzie wykonano mi tracheotomię i na resztę życia zostałam zarurkowana. W listopadzie 4 lata temu trafiłam na OIOM z zanikającymi funkcjami życiowymi. W listopadzie odeszły bliscy moi znajomi z SMA.
Listopad mnie przerażał. 🌧☔️
🌞 Do dziś.
Tym razem listopad przynosi mi nie śmierć, a życie, bo...
‼️❗️‼️ROZPOCZYNAM LECZENIE Nusinersenem‼️❗️‼️
W końcu dostałam ten upragniony telefon z zaproszeniem do wkroczenia w nowy etap życia  🥳
11.11 mam pojawić się się w warszawskim szpitalu, a 12 - jeśli nie będzie żadnych przeszkód - dostanę PIERWSZĄ DAWKĘ MOCY!!! 💉💪🍀
Proszę o dobre myśli, pozytywną energię, modlitwy, ciepłe słowa i mnóstwo dopingu, bo choć jestem podekscytowana, to też zdenerwowana - tym co będzie działo się wokół, już za kilka dni!  💝


Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger