czwartek, 8 listopada 2012

WAŻNE! Nienawidzę zmian


Troszkę się zdenerwowałam, ponieważ Mini Poczta WP, z której korzystałam od dwóch lat, a która była mi niezbędna do obsługi poczty na komórce zmieniła opcje, które przekraczają moją znikomą cierpliwość, dlatego zmuszona byłam przerzucić się na Onet.
Proszę zatem wszelkie prywatne maile od znajomych i potencjalnych znajomych, typu: "Jak się masz?", "Co słychać?", "Chcę cię poznać" itp, kierować na adres: asia.czapla@onet.pl
Maile formalne, typu: "Prośba o współpracę", "proszę o odpowiedzi na pytania" itp, na adres joanna.czapla90@gmail.com

Adres pierwszy obowiązuje do odwołania, mam nadzieję, że uda mi się wrócić na stare śmieci.

6 komentarzy:

  1. Widzę, że do panny Joanny pisać powinnam ;).

    Kasia H.

    PS. Na tlenie jest najfajniej :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie się zastanawiałam nad mailami takiej treści, ale nie - maile od znajomych o treści nie prywatnej też na asia.czapla@onet.pl bo to od ZNAJOMYCH.
    Także dobrze Kasieńko napisałaś :):).
    Trochę zamieszania z tym zrobiłam, ale tak mi będzie łatwiej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chciałabym poczytać więcej Twoich wierszy, ale nowych. Może popracuj trochę nad tym? Też piszę i jak widzę obiecującą, zdolną osobę, od razu się interesuję :)

    Pozdrawiam ciepło,

    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu ,Ty nie lubisz zmian? Nie wierzę.
    Oczywiście rozumiem,że te są denerwujące,ale poradzisz sobie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba i ja się w końcu odważę napisać do Pani... :)

    Ewa Rombel

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolina Kulakowska - Taaaak... bardzo dziękuję za uznanie, miło mi :). Tylko jest jeden drobny problem... JA NIE PISZĘ WIERSZY! :). Te dwa były spontanem, nagłą myślą, wręcz desperackim czynem. No, ale jak dasz mi kilka lekcji to kto wie, co z tego będzie... ;)
    P.S. Zawsze strasznie mi imponuje osoba po filologii angielskiej i ciut zazdroszczę... ;)

    Heecha - Nigdy nie lubiłam zmian, tylko jedna w moim żywocie była git. Czasami mam nawet wrażenie, że mam coś z dziecka autystycznego :P

    Ewa Rombel - Serdecznie zachęcam :).

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek