piątek, 18 stycznia 2013

Pomoc daje obupólną korzyść


Do końca kwietnia można rozliczać się z 1% swojego podatku i przekazać go na rzecz wybranej przez siebie organizacji pożytku publicznego.
Podatnik nic przez to nie zyskuje, ale też nie traci. Może natomiast przyczynić się do poprawy jakości czyjegoś życia zamiast oddawać część pieniędzy Państwu.

Dlatego jeżeli ktoś z Was moi Drodzy nie rozdysponował jeszcze swojego 1% to chcę gorąco prosić, abyście przekazali go na moje subkonto w fundacji Avalon.
W praktyce wygląda to bardzo prosto:
wystarczy wypełnić trzy rubryki w zeznaniu rocznym PIT
 1- rubryka nr KRS - 0000270809
 2- rubryka wnioskowana kwota - obliczony 1% od Waszego podatku
 3- rubryka cel szczegółowy - Joanna Czapla, 773

Można także przekazać darowiznę - naprawdę, każda złotówka jest cenna, to nie jest pusty slogan.
NR KONTA:
62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
nazwa odbiorcy: Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym, Michała Kajki 80/82/1, 04-620 Warszawa
tytuł wpłaty: Joanna Czapla, 773




Dwa tygodnie temu zaczęłam dodatkową rehabilitację i teraz przez jeden miesiąc będę ćwiczyła 4 razy w tygodniu, a nie 2. Dzięki nowej rehabilitacji z nowym rehabilitantem odkryłam inną, lepszą jakość ćwiczeń i już widzę pozytywne efekty tych zajęć w swoim ciele. Przykurcze w kolanach po krótkim rozgrzaniu rozciągają się o 30% więcej. Napinanie mięśni chociażby siłą woli pobudza nerwy i ułatwia rozruszanie stawów kolanowych i łokciowych. Po intensywnych ćwiczeniach jestem zdrowo zmęczona i czuję przyrost siły mięśniowej, zwłaszcza w nogach.

Rehabilitacja to jedyny manewr ku polepszeniu stanu zdrowia, na który pozwala mi moja choroba, dlatego chcę móc zaoferować to swojemu ciału.
Pieniądze z fundacji przeznaczę właśnie na intensywne i efektywne ćwiczenia.
Copyright © ACZkolwiek - kocham życie! , Blogger