czwartek, 18 października 2012

Pozostaje postanowienie poprawy


Obiecałam sobie, że nie będę więcej "tworzyć", bo mi to nie wychodzi, ale co miałam zrobić gdy jedna usłyszana opinia o poprzednim wierszu brzmiała: "ckliwy tekst tandetnej raperki"? Choć opinia inna od innych, to może właśnie za nią jestem najbardziej wdzięczna, bo była zgodna z tematyką wiersza o... SZCZEROŚCI.

I chociaż nie uważam aby forma była ważniejsza od treści, to wspomniana szczerość zmusiła mnie do poprawienia się, spróbowania przynajmniej.

No i bynajmniej poniższego - tym razem białego - wiersza nie klasyfikuję do Sztuki, jednak wydaje mi się, że jest... bogatszy...

Wam go prezentuję:



Zarurkowani

**   **sz*   c*ś   p*w**dź*ć
Ja muszę coś powiedzieć

**ś**   cz***   *s**sz   ****
Myślę czuję usłysz mnie

dźwięczne głoski łącznością ze światem
nieme wyrazy zamknięciem umysłu
niemoc mówienia depresję zaczyna
możność ust ruchu drogą wybawienia

przedziurawiona szyja
plastik weń tkwiący
powietrze naddane
struny wprawia w drganie
MÓWIĘ... MÓWIĘ. MÓWIĘ!
DO CIEBIE

17 komentarzy:

  1. Wyruszyłam się...
    To właśnie JEST Sztuka.

    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wiersz

    Agata Mikus

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że się zdecydowałaś przymierzyć do drugiego wiersza, bo mogłem przeczytać coś pięknego...!

    Damian

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerość, cudna prostota,w każdym słowie czytam i czuję co MÓWISZ...a wszystko najczystsze jak łza...Cała TY :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia...miałam ciary... dziękuję!!! Małgosia L. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinia; Agata Mikus, Igor - Bardzo dziękuję!

    Damian - Cieszę się, że zechciałeś przeczytać ;), dzięki Damian.

    Iwona Czapla - Mamusiu, ja zawsze jestem DO BÓLU szczera ;)

    Małgosia L. (vel. Gyyy) - Noooo... Od takiego znawcy tematu, mistrza w pisaniu wierszy, dziennikarki i... kobitki zwariowanej ;). usłyszeć taką opinię - zaszczyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia!!!! bez takich mi tu epopei!!!! Dobry wiersz sam się broni!!! :))) A w sumie - PRAWDA sama się broni ;) a prawda bije z tego wiersza i daje po oczach... a forma? dla mnie? majstersztyk... bez kadzenia Asiulinku... :)
      Twoja forever Gyyyy :***

      Usuń
  7. Mówią, że zazdrość to grzech (chociaż ja nigdy specjalnie religijna nie byłam) a ja wciąż zazdroszczę tym, którzy potrafią tworzyć poezję. Przekazywanie emocji w taki sposób jest niesamowite. A Twój wiersz aż nimi kipi. Jestem na "tak" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "bo mi to nie wychodzi"... no i? kogo to obchodzi? Sprawia Ci to przyjemność? lubisz to? Więc rób to co lubisz, otwórz parasol i pozwól opluwać się innym. Wolałabyś robić w życiu to co lubisz czy to co Ci wychodzi? np. zamiatać podłogę bo to chyba każdy potrafi :)

    Druga kwestia to to że nie da się napisać 1000 złych wierszy :) z czasem robiąc to co lubisz zacznie Ci to wychodzić. Thomas Edison potrzebował tysięcy prób aby skonstruować jedną żarówkę świecącą przez 40 godzin :)

    Pisz a na pewno każdy kolejny wiersz będzie lepszy i lepszy i co raz lepszy. Po prostu pisz...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym chciała żeby moja córeczka powiedziała chociaż mamo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleksander Nowak - Ten komentarz podoba mi się! :)

    Anonimowy - Powie, powie, trochę później... I trwożmy się wszyscy CO ona nam powie...! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak chciałabym teraz bo brakuje jak nie wiem co...a tego tego PÓŹNIEJ to się obawiam...na raty zawsze lżej..

      Usuń
  11. "Musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda.
    Musisz być waleczny jak Lion of Juda.

    Każdy ma jakiś talent, więc zacznij coś robić
    Po jakimś czasie zacznie Ci wychodzić
    Wtedy przyjdzie satysfakcja - nikt Ci jej nie odbierze!
    Ale musisz uwierzyć w siebie, uwierzyć szczerze!"

    Z dedykacją dla tych wszystkich którzy wierzą w marzenia,
    z dedykacją dla tych wszystkich którzy walczą o marzenia.
    Wielka moc jest w Tobie, Ty sama decydujesz co robisz, Ty wiesz o tym najlepiej, rób to co kochasz a wyjdzie Ci to najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mówiłam, że nie mam idola. Od dzisiaj mam - Aleksander Nowak!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne i prawdziwe pozdrawiam (R)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoją opinię... jakakolwiek by była ;)

Designed By Blokotek